Busbus94 Rotarix , Menveo, bexsero yaptıranlar ? Rotayı kesin yaptırmam gerekiyor onu araştırdım ama diğer aşılar ? Yaptıranların yan etkisi ne oldu öneriyor musunuz
elizinannesi-19 Busbus94 hepsini yaptırdım. Ama menveo menenjitin başka adı mı onu anlamadım. Ben rota nimenrix ve bexero yaptırdım
VDL-61 Busbus94 benim hemşirem 3.ayda rota var dedi onu yaptırdım. Benim her aşıda 3 gün huzursuz oluyor.başka sorun yaşamadım
MehmetSeliminAnnesi Busbus94 ben cok arastırmadım henuz bebeğim kücük diye rota neden önemli beni de bilgilendirir misiniz🥰
elizinannesi-19 MehmetSeliminAnnesi rota virüsü aşırı ishale neden olan bir virüs. Bağırsak iltihabına neden oluyor Ve hastanede yatışla tedavi ediliyor. Serumla kaybedilen sıvıyı destekliyorlar. Yani önemli bir aşı. Yakın bir tanıdığım bilmediği için aşıyı yaptırmamış ve oğlu 15 gün hastanede tedavi gördü. Birde prematüre bir bebekti daha ağır geçirdi.
elizinannesi-19 MehmetSeliminAnnesi rica ederim 🤗 imkanınız varsa yaptırın. Bu aşıyı yaptırınca geçirmeyecek diye bi şart yok. Geçirmeyebilirde. Ama Allah korusun olursa da hafif atlatır 🤗
AtaVeAnnesii elizinannesi-19 bexero yu kacinca ayda yaptirdiniz biz yarin olucaz 3,5 ayligiz nasil gecti korkuyorumda🥶
elizinannesi-19 AtaVeAnnesii 3. Ve 5. Ayda yaptırdık. Birde 14. Ayda var. İlk aşıda ateşi çıkmıştı ama her bebek aynı olmaz. Çıkmayabilir de. Ama gitmeden önce fitil calpol vermeyin. O zaman ateşin olup olmadığını anlayamazsınız. Birde bana göre aşının pek bir etkisi kalmıyor. Vücudun bağışıklık kazanması lazım