Ertugrulunannesii Merhaba bugün 14 günlük olduk başından beri bebeğim göğsümü almıyordu o yüzden sağıp veriyorum başta sütümün rengi sarıydı şimdi rengi beyaza döndü sizde de böyle mi acaba endişe edecek bir durum mu yoksa böyle mi oluyor
Hazelsmom Ertugrulunannesii o ilk süt kolostrum rengi sarıdır . Zamanla sütünüz beyaza döner herkeste böyledir merak etmeyin .
Deletedmom47 Ertugrulunannesii Portakal suyu gibiydi rengi ilk benim sonra sarının her tonu oldu en son beyazda kaldık 🎈.
EzgiDuru Ertugrulunannesii ilk baslarda kolostrum geliyor canim agiz sutu derler ondan rengi daha koyu oluyor sonra aciliyor
Minikheyecan Evet canım herkesin böyle olur genel olarak tabi. İşk bir hafta kolostrum dan dolayı yağlı süt yani en faydalı kısım geliyor, sonra geçiş sütü ve sonrasında olgun süt oluyor senin şu an geçiş sütün olduğu için rengi açılmış olabilir bu gayet normal. Sen miktarını ve bebegin emmesini önemse