Zeynepli1234 Arkadaşlar Doğumdan 10 gün sonra doktor gel herşeyine yeniden bakacaz dedi . Sezeryan oldum alttan bakar mı merak ettim sizlere bir soruyum dedim
Unknown Zeynepli1234 Ultrasonla bakmıştı ilk hafta gittiğimde. 40’tan sonra vajinal muayene yapıp , smear testi de yapmıştı.
Nesli0504 Zeynepli1234 dikişlere bakmak için çağırdı beni 1 hafta sonra genel muayene için de 40 çıktıktan sonra ilişkiye girmeden gel dedi hem ultrason ile hem de alttan muayene etti ama saniyelik bir şey rahim temiz kalmış mı diye bakıyorlar
226anne-26 Zeynepli1234 normal de sezeryan dogum sonrası alttan muayne yapılmıyor ben 4 kere dogum yaptım hiç dogum sonrası vajinal muayne olmadım. Dikişlerine bakıyor ultrason rahmine bakiliyor
Hsyh Unknown birşey sorabilirmiyim benim doktorum beni hiç çağırmadı devlette doğurdum 10 gün sonra dikişlerimde sorunlarım oldu o şekilde gittim ancak 40ım çıktıktan aonra hiç gimedim
Unknown Hsyh Bilemiyorum çağırmıştı beni.Smear testi yapacağını söylemişti. Ve doğum kontrolünü falan konuşmuştuk.
Zeynepli1234 Nesli0504 226anne-26 yanıtlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar bir sorum daha var ameliyattan sonra ne zaman kilo vermeye başladınız
Unknown Zeynepli1234 Eve bir geldim aynı kilodayım 😅 İlk hafta hem emzirme hem ödemler gidince 10 kilo da gitmişti. Eski kiloma dönemedim ama hala 🤷🏻♀️
226anne-26 Zeynepli1234 tamamen bünye meselesi kilo verme işi ben doguma 97 kiloyla gittim şu anda 90 kiloyum kızım bugun 1 ay 1 günlük oldu daha da vermek istiyorum inşallah bol bol sıvı beslen ekmek hamur işi tatlı yok daha kanım toparlanmadı inşallah zamanla daha da kilo verecegim
Nesli0504 Zeynepli1234 ben 65 kiloyla doğum yaptım 5 ay oldu 53 kiloyum göbeğim bi tık var ama bu güne kadar adet olmamıştım daha bugün adet gördüm göbeğimde belki iner diye düşünüyorum 😄 emzirdiğini için açıkçası kilo vermek için tükete bir çaba sarf etmiyorum bu arada 47 kilo ile hamile kaldım seneye yaza zayıflarım inşallah 😄😄
Zelihaazra2509 Sezeryandan 1 hafta sonra beni de çağırdı ultrasondan baktı su geçirmeyen bantı çıkardı 1 ay ev işi 2 ay ilişki 2 sene de çocuk yok dedi. Aşırı kanaman ve ateşin olmadıkça gelmene gerek yok dedi
Ahimess Zeynepli1234 doğumdan 10 gün sonra bence dikişlerine bakar çünkü 10 gün içinde vücut kendini toparlar mi bilmiyorum beni 40. Günüm de çağırdı ultrasonla baktı alttan muayene etti biraz can yakıyor smear testi yaptırıyorsun eğer yaptırdıysan 1 yıl içinde gerek duymaz zaten doktor. Ve sana bilgiler veriyor korunmayla ilgili vs