Mirzafeyza2020 ben kullandim ilk cocugumda soyle faydasi oluyor ,dis cikarirken bebekler enfeksyona daha acik oluyir oda hem mikroplardan koruyir hemde azda olsa agrisini hafifletiyor .gunde 4kereye kadar verebikirsin demisti doktor tadida guzel .ben memnun kaldigim için ilacın adını kesip saklamıştım ismini unuturum diye.bebekler o donemlerde herseyi agizlarina goturuyor biyerleri kemiriyor buda mikrop alip hastalanmasina sebep oluyir..oglum 2bucuk aylik doktor kullan derse onada denerim .doktor önerisi ile almıştık. Çünkü kızım sürekli boğaz enfeksiyonu geçiriyordu her dis çıkarmada hemde .biz hic jel kullanmadik aldık birkere baktık faydası yok boşuna vermiyim dedim