Merhaba benim bebeğime 2.5 aylıkken ultrason çekilmişti normal çıktı(sağ kalça alfa 66 beta 54 sol kalça alfa 69 beta 46 çıktı) Biraz kilolu o yüzden doktorumuz kilolu bebeklerde 6. Ayda röntgen öneriyoruz dedi 5 ay 10 günlükken ortopediye gittik kalça epifiz çekirdeği gelişmemiş, bu aylarda gelişmesi gerekiyordu, 1 ay sonra tekrar gelin gelişmemişse alet vericem dedi 6. Ay kontrolünde kendi doktorum da röntgen çektirdi Bence bekleyelim geç gelişebiliyor dedi aynı hastanede ortopedi doktoruna da gösterdim o da bekleyebilirsin geç gelişebiliyor dedi 7. Ayda tekrar gidicem biraz endişeliyim aynı durumu yaşayan var mı acaba 🤔 Ne zaman gelişiyor yani kemikleşiyor bu kalça çekirdeği🤔