Anneler bebeğim 4 ay 5 günlük 2. Aydan beri bebelac gold kullandım kabız ve gaz yaptı geçen hafta hipp combiotik aldım oda tadını sevmedi ve geen haftadan buyana hiç kilo artışı olmadı hatta zayıfladı hangi mamayı alayım fikirlerinize ihtiyacım var 🙏