Mutlu1anne Benim kızım bir ay erken doğdu şuan 2 buçuk aylığız. Sizlerin Bebişlerinizin gelişimi nasıl ilerliyor? Bizim şu sıra gaz sancılarımız var. ☹️ 3. Ayda biter dediler bizimki yeni başladı. Acaba erken doğduğu için 4. Ayında mı düzelicek?
Meta Mutlu1anne benim oğlumda yaklaşık bir ay erken doğdu gelişiminde hiç bi sıkıntı yok gayet iyi çok şükür.gaz sorunu üçüncü ayını bitirdiği gün düzeldi
bayankitapkurdu Mutlu1anne benim oğlum tam1 ay erken doğdu. Gelişiminde sıkıtı yol çok şükür. Hatta önde bile. Gaz sıkıntımız 2.ayda bitti çok şükür. Biter merak etmeyin. Ben de öyleyim azıcık sorun olsun. Erken doğdu ya ondan mı acaba diyorum
[silindi] Mutlu1anne 35. Haftada doğdu benim oğlumda. Çok şükür gelişimimiz iyiyiz. 3. Aydayız beslenme alerjimiz çıktı. Diyet yaptığımdan beri çocuk Melek gibi oldu hiç ağrısı sancısı yok. Bende gaz sanıyordum meğer alerjidenmiş sancıları 😒
Aysenes Mutlu1anne benim oğlum da 1 ay erken doğdu gelişimi suan iyi 1ay 9 gunlügüz ve gaz sorunu bizde de var hep bir ıkınma halinde 😥doktorum 3. Ayda gecer dedi bakalım
Mutlu1anne Bir şey olduğu zaman hep böyle soru dönüyo aklımda. Olması gerekenler hep geç mi olucak şimdi ? Tecrübeli erken doğum yapan anneler yazabilir mi?
[silindi] Mutlu1anne kanlı mukuslu kaka yaptı. Şu an diyet yapıyorum hiç bir şey yemiyorum süt ürünleri yumurta et vs. 10 gün sonra sırayla hepsinden yiyeceğim. Hangisinde yine kanlı kaka yaparsa ona alerjisi olduğunu anlayacağız. Şu an neye var bilmiyoruz
balporsuguu Mutlu1anne benim kizimda 34.haftada dogdu.Su an 1 ay 20 gunluk.Gaz sancimiz cok yok,ara ara oluyor.
Ftsmhr Benim kızım 35+5 te doğdu şuna 10 aylık çok şükür gazlı durumumuz bitti . Ama çok hassaslar evden çıkmadığımız halde hasta oluyor
Papatyaseverr Mutlu1anne merhabalar biz 33+1 de 1830 gr doğduk 32 gün küvezde kaldık 3. Ayımıza girdiğimizde gaz problemimiz azalmıştı kendi kendine cıkarıyordu şimdi 7. Aya girdik herşeyimiz güzel çok şükür bir problemimiz yok kilomuzuda toparladık Allaha şükür rabbim herkesin bebeğine sağlıklı hayırlı uzun ömürler versin 😊
duygukoc Mutlu1anne benimkide 36 haftalık 2500 kg doğdu oğlum sarılıktan ciğerde su birikmesinden küvezde kaldı 10 gün kadar hem emziriyorum hem mama veriyorum sarılığı geçsin diye 9 günde 500 gram aldı şükür sarılığımız bitti kilomuz iyi gaz kabızlık problemimiz yok sadece böbrek genişlemesi var izlemdeyiz
Ecos Mutlu1anne benim kızım 34 hafta 4 günlükken doğdu. Her sey yolunda çok şükür şuan 5 ay 13 günlük😁
rike-nile-aro Haftada doğduk bizde 20 gün yenidoğanda yattık. Şimdi 3 ay 3 günlüğüz rabbime şükürler olsun 12. Hafta atağındayız 🐣 huzursuzluğumuz var kucaktan inmek istemiyor sürekli uyumak istiyor falan