Bugsebaz Sab simlex kullanıyordum o bitti öneriler üzerine nurse harveys aldım günlük ne kadar nasl kullanmalıyım bilgi verebilirmisiniz bu arada aşırı gazlı bi bebegim yok sadece gece sorun yaşıyorum
Eylullmomss Bugsebaz bebeğim yeni doğduğu zaman kullanmıştım çok güzel bi ilacti ama hatırladığım kadarıyla 10 damla gündüz 10 damla geceydi galiba 1 sene geçti unuttum dün gibiydi ne çabuk geçti zaman
Mervetrman Benim bebeğim kolik ben o şurup sayesinde rahatladım artık geceleri uyuyabiliyoruz ben sabah öğlen akşam veriyorum sen sabah ve gece bir tatlı karışı verebilirsin