Ben sezaryan oldum sonra şekerle ilgili hiç bir sorun yaşamadım ölçmedimde çünkü anlıyosum bir müddet sonra sizinki büyük ihtmal kalıcı olmuş kalıcı olabiliyor çnkü bir baktırın isterseni ben öğrendikten sonra diyete başladım çünkü hamileyken kurtuldum şükür