Bebeğim iki aylık ve evde olmadığım zamanlarda sağdığım sütün içirilmesini istiyorum. Memeyi bırakmasından korktuğum için biberon vermek istemiyorum. Enjektör kullanıyorduk ama o da küçük olduğu için bebeğin içtigi miktar arttıkca yorucu olmaya başladı. Sizler bu konuda ne yapıyorsunuz ?