isun Bende 11 gün önce zorunlu sezaryen doğum yaptım. Sütüm geldi ama çok az geldi. İlk günden beri mama desteği ile ilerliyoruz. Benim de sinirlerim bozuluyor ama moralimi yüksek tutmaya özen gösteriyorum. Uyuyabilsem bence süper olacak ama uyuyamıyorum. Onun haricinde hurma, 2-3 litre su, humana çay ve ısırgan tohumu yağı içiyorum. İlk zamanlar iki memeden toplam10 cc geliyordu sütüm 15 dakikada. Şimdi 30′a kadar çıktık inşallah daha da artar.