Merhaba ben doğum yaptığım gün (12ağustos) doktorumun sekreteri adıma emzirme parası için başvuru yaptı 2-3 ay içinde alınır dendi.. Henüz almadım alanlar ne zaman aldı ve e devlet üzerinden sorgulattığımda çıkmıyor yardımcı olabilecek biri varsa sevinirim.