Saremsi Kozlar 7 aylık bebeğim 7200 olmuş sizce zayıf mı? Her ay sadece 200 gram alıyo kilo alması için ne yapabilirşm ?
Balannesi Saremsi Canım genelde ilk aylar minimum 600 gram alması beklenir. Artık kilo alımı yavaşlar zaten. Ek gıdayla daha iyi kilo alır artık
mosimosi Saremsi Her ay 200 gram alıyorsa doktorun bu durumda müdahele etmesi gerekiyor. Ama zayıf bebek sağlıksız bebek demek değildir, her bebek birbirinden farklı. Ama aylık kilo alımı az olduğu için doktor kontrolünde kilo aldırmaya çalışmalısınız bence.
Sevalmerdoglu Saremsi benim kızımın da kilo alımı az 6. Ayda 6700 dü şimdi 7 aylık oldu daha tartılmadı. Ama kendini üzme bence sağlıklıysa sorun yok kilo aldırıcam diye de bebeklerimizi yormayalım.
Saremsi mosimosi idrar enfeksiyonundan şüphelendi yaptırdık bişey çıkmadı suprdyn ve zinko yazdı kullanıyoruz bi değişiklik yok
yenibiranne Saremsi hareketli olduğundan bence kafaniza takmayın. Benim ki de öyle ayda 100 gram alıyor. Kıpır kıpır. Insanlar hep zayıf diyor tek sağlıklı olsunda diyorum 😊