defmommy merhaba, kesinlikle Emil Aliyev diyorum. Emil Bey Liv Hospitalda idi. Yaklaşık 2 aydır Koru Çukurambar’a geçti. O geçince doğal olarak bizde onunla birlikte geçmiş olduk:) oldukça genç ama inanılmaz donanımlı, rahatlarıcı gereksiz herşeyden kaçınınan tamamen bebek dostu bir doktor, zaten giderseniz eğer bana mutlaka hak vereceksiniz. Gece gündüz farketmeksizin arayıp msj yazıp ulaşıp tüm sorunlarımızı da danışabiliyoruz kendisine bu büyük bir artı bence düşünün ☺️