Kızım doğumdan snra hep 400 500 civarı kılo alıyordu 2 ay hiç almadı bnde 2 aydır solgar kullanıyrm sütüm artsın die sütüm artmadı ama sanırım kalitesi arttı hiç 1 kilo alamayan kızım 2 aydır 1 er kilo aldı süt içimi aynı sütümü sağarak veriyrm bugün düşündüm de sanırım solgardan dolayı ve şuan diş döneminde normalde dii döneminde hep kilo verir demişti doktor hemşire belki sizede yardımcı olurum die yazmak istedim ben kızım kilolu olsun istemiyrm sadece yeteri kadar kilo alsın yeter.