Merhaba anneler. 6aylik bebeğim var, doğduğundan beri şiddetli ağlamalar, meme reddi, alerjik egzama, mukuslu ve kanlı kaka vb. durumlarka uğraşıyoruz. Artık 6aylik olunca kanda alerji testi yapıldı süt ve yumurta için. Sonuç class 0 yani çok düşük çıktı. Bu durumu anlayan, yorumlayabilecek olan ya da yaşayan var mı? Bundan sonraki sürecimiz ne olacak beslenme açısından? Doktorumuzdan 2 gün sonraya randevu alabildik o güne kadar en azından sizlere sormak istedim. Şimdiden teşekkür ederim.