Yaklasik 1 aydir mide bulantisi kasik bel agrisi yadadim adetim 12 gun gecikti bu sure icersinde hep 1 hafta arayla kan testi yaptim hepsi 0 cikti son yaptigimdan bi onceki 1.cikti 6 gun sonra tekrar yaptim ve 0,0 dı ve aksamina adet gordum adetim bitti ve sanki hala midrm bulaniyor siddetli olmasada gogusmde adet donemindeki gibi olmasada hafif agri var ama tei goguste acaba emzirmeyele mi alakali hala hamilelik suphesi olabilir mi bu kadar seye ragmen benim mi psikolojim bozuldu