Kızlar 4 tane pijama takımı almıştım ki alırkende büyük aldığımı farkettim ama hem belki daha şişerim düşüncesiyle hemde uğraşmak zor geldi diye değiştirmedim gelin görün ki hamilelikten 1 hafta sonra eski kiloma dönğnce hepsi belimden düşüyo yada üstleri aşırı bol kaldı kullanamıyorum 3 4 kere giymişimdir her birini isteyen olursa satıcam link ekliyorum.




Pembe olanın altı kapri gibi xxl beden muhtemelen 44 bedene kadar olur
Turkuaz gibi olan model 3xl 46 bedene kadae olur
Diğerleri L beden ama 46 bedene kadar çok rahat olur belleri ayarlamalı üstü zaten lohusa pijaması diye bol dökümlü