Kızlar merhaba bebeğim doğduğundan beri uykuya çok meyilli nedeni sarılıktanmış 1 ay 4günlüğüz ben sadece anne sütüyle beslemeye çalıştım tabi uyandırmak falan zulüm oldu hiç uyanmadı meme ağzında uyuyor hiç yeterli ememiyor doktor bir hafta boyunca biberonla mama ve süt ver bebeğim bi toparlansın sonra emmeye başlar sarılığınıda atar dedi ben anne sütü mama meme dönüşümlü vermeye başladım 4 gündür böyle devam ediyoduk bu seferde mememi hiç emmemeye başladı enjektörle verelim dedik heryerinden akıyo mamalar biraz aç bırakayım acıksın mememi iyi emsin diyorum bu sefer aç kalıp tekrar sarılık olur diye korkuyorum bi yol gösterecek varmı aşırı bunaldım bi çıkmaza girdik çıkamıyoruz