SelinEge 3 bucuk aylık bebişim var. Uyku ve beslenme zamanları dışında sürekli huzursuz biraz oyun oynuyoruz 5 dk sonra sıkılıyo ağlıyor. Sizler nasıl vakit geçiriyorsunuz bebelerinizle?
Lyla07 Bende bekleyim burada 🙂 siyah beyaz kartlar aldık biraz onunla vakit geçiriyoruz 20 dk oyalayabiliyorum Kızımı.
SelinEge Lyla07 kart mart çıngırak top kitap hepsi maximum 10 dakika. Napacagımı bilemiyorum acaba bir yerde bir hatamı yapıyorum diye soruyorum kendime sürekli 😂
Cutes Telefondan müzik açıp karşısında oynayın daha sonra ellerinden tutup beraber yapmayı deneyin doğduğundan beri bunu yapıyoruz şarkı müzik dansa bayılıyor şimdi 4 buçuk aylık oldu♥️