doganursezmag Minikimucize Şu an bile havalar az soğumaya başladı ve gece de üzerini hiç örtmediği için 2-3 güne bir yıkıyorum
Keremtugra Gecen kis oglum banyo yaptirilirken kiyameti kopariyordu canindan can gitmis gibi aglardi haftada bir yikiyorduk zar zor simdi 1 yasinda cok seviyor 2 gunde bir yikiyorum havalar serin diye. kışın haftada 2 kere yikarim heralde
Mom095 Minikimucize 3-4 günde bir yıkamaya başladım artık. Yıkarkende klimayı açıyorum sıcak olsun diye.
coco_chanel Minikimucize bende yazın her gün yıkıyordum zaten Haziranda doğdu ama annem her gün yıkama diye ısrarla söylüyor o kendini ısıtamaz akşam uykuda diyo haklı da bebekler bizden daha hassaslar hastalanmasındansa üç güne bir yıkayayım diyorum .
Balbocegi Minikimucize hergün yıkıyorum şimdilik. Havalar hala soğuk. Ay sonuna doğru 2-3 gün de bir yıkamaya başlarım. Evim sıcak oluyor ama yıkamadan önce elektrikli ısıtıcı ile banyoyu ısıtıyorum