Arenimo Ben aslında aylık kontroller için Hasan Kertmen’e götürüyorum oğlumu. Etem beyi de çok öneren oldu bir ona da gitmek istiyorum. Sizlere sormak istedim giden var mı diye. Ve onun ücreti akşam polikliniği olduğu için farklı mı?