pasabeyy canım yaşayanlardan biri benim maalesef. Henüz oğlum 7 8 aylık falandı. Masada ki koca kupada ki kahve oğlumun göğsüne dökülmüştü kahvenin hepsi. Hemen soğuk suya soktuk, ve sonra hemen acile götürdük. Sonra pansuman yaptılar. Biz hiç dokunmadık,yani dokunmayın dediler. 1 hafta boyunca allahın her günü pansumana götürdük acile. Sonra doktorumuz 1 haftadan sonra evde pansumanı bizim yapmamızı söyledi. Fito krem verdi. Allahım bu krem mucize bir krem resmen. Her derde deva. Bu krem hemen yarayı iyileştirdi ve iz asla ama asla bırakmadı. Fito kremer kullan,oğlum 1 hafta önce sünnet oldu,pipisine de kullandım bu kremi yarasını hemen iyileştirdi. Geçmiş olsun