Erdemimm Merhabalar, oğlum 4 aylık ve saniyelik göz göze geliyoruz, fakat beni takip ediyor, nesneleri takip ediyor ama gözlerime bakmıyor beklemeli miyim, endişelenmeli miyim?
Almirayildiz Erdemimm 4 aylık bebek yani normal degilmi sizce daha yeni yeni kesfediyo heryeri ve ilgisini cekiyodur
Y19 Erdemimm Bizde aynı 3.5 aylığız gözüyle takıp etme var elimi oyuncağı vs. fakat göz teması pek yok gibi bazen bakıyor bazen bakmıyor yani
ipekkizimm Erdemimm kizim da 4 aylik yerde oynarken karsisinda oturuyorum bana bakiyor goz kontagi kuruyor. Kurmamasi normal mi bilmiyorum ama bayagi bakisiyoruz yani. Doktor da sormustu 4 ay kontrolunde goz kontaginiz var mi diye bu ay icin onemli olabilir bence kontrolde doktorunuza sorun 😊
Erdemimm Busranisa saniyelik yani bilinçli baktığımı düşünmüyorum hemen etrafa bakıyor çeviriyor kafasini
Busranisa Erdemimm anladım canım daha kücük ya endişelenme. böyle seyleri kafamıza takıp stres yapıyoruz valla bende burda postlar okuyup hep acaba mı diye bi şüphe oluyo insanda 😒😔
Erdemimm Almirayildiz normalde 2 den sonra kısa kısa başlaması gerekiyordu ya göz temasına, bunun bir zamanı varmi onu merak ediyorum. Yani şu dönemde hala yoğun bakmamasi normal mi diye
Busranisa Erdemimm malesef😔 otizimden mi şüpheleniyorsunuz allahın izniyle yoktur öyle bişey ama içiniz rahat etmesi için götürün doktora
Y19 Erdemimm Aynı canım bende öyle diyorum ama gülmesi agulaması veya ayının getirdiği tüm özellikleri yapması fılan herşeyi var doktor gayet normal demişti hatta gülmüştü annesi daha erken bunlar için dedi ama insan yine de korkuyor işte 🤗
Erdemimm Busranisa o kadar düşünmüyorum ama şimdi o konu hakkında da net bilgim yok, sadece göz kontağı kurmamasi yeterli değildir heralde o tanı için. Yani inşallah