yaren5656 kızlar yardım ne gecem kaldı ne gündüzüm tuvalete gidemiyorum yemek yapamıyorum uykusuzum napmam gerekir bebeğim uyusun diye ? 4 tane dişi var şuan diş sancısı yok gözlemlediğim kadarıyla 🥺 neden uyumuyor bu çocuk hiç son 1 aydır mahvolduk
GoGirl yaren5656 bizde oyleyiz 8. Aydan snr cok uyanmaya basladi bu gece defalarca kalkti gecicidir diye dusunuyorum. Bende hecelemeyi merak ediyorum var mi bizim gibi 9 aylik daha ba ba fln demiyor ge dyr sadece daha once post acmistim ama cok gorulmedi 9 aylik annelere yine sorayim
Purple13 yaren5656 bizde öyleyiz 1 aydır şu an 9 ay 17 günlüğüz gündüz uykuları yok nerdeyse. Araştırdığım kadarıyla bu aylar kaybetme Korkusu yaşanıyormuş göremeyince yokuz sanıyormuş şöyle bir çözüm buldum yanında yatıyorum bende biraz uyuyor öyle olunca elini tutuyorum saçını okşuyorum falan uyanacak gibi olunca 1 saate yakın uyuyor yoksa 20 dk ancaydı
Esilaprenses yaren5656 benim kızımda 9 aylık 4 tane dişi var baba anne mama meme dede bide yemek yerken nam diyor . Ama size nacizane fikrimi söylemek isterim başkalrının bebeklerini kıyaslayarak kendinizi üzmeyin her bebek farklı ayrıca benim kızım henüz emeklemiyorum ama başka bebeklere bakınca yürüme aşamasında ben takmıyorum herşeyin zamanı var uykuya gelince Allah kolaylıklar versin bazen benim kızımda uyumuyor uykusuzluktan başım dönüyor böyle böyle büyüyecekler 🤷♀️🥰
Purple13 GoGirl anni, dede,gel, hadi, baba diyor ama kendi isteyince ve tamamen söyleyemiyor tabi bazen çok güzel söylüyor bazen yarım yamalak takılmayın bence normal süreçtir🙂
GoGirl Esilaprenses bunu bana yazdiniz sanirim 🙈 ya evet kiyaslamak degil amacim ama buyuk oglumda aslinda gecici bir saglik problemini kiyaslayarak buldum ondan sebep simdi ister istemez sorguluyorum bazen kiyaslamak bir seylerin erken farkedilmesinede katki saglayabiliyor ama genel olarak hepsinin gelisimi birbirinden farkli tabiki🌸
Esilaprenses GoGirl Tabi ozaman haklısınız ben kendinizi üzmemek adına söyledim umarım herşey iyi olur 🤲