Mommyishome keyfi yerindeyse oyun halısı ve ana kucağı, öyle bi 10-15 dk oyalanıyor, zeka kartı, renkli oyuncaklar tutuyorum bazen karşısında. Keyfi yerinde değilse kucağımda evi turluyoruz uzuuun uzun, camdan dışarı bakıyoruz (güneş gelince hoşlanmıyor geri çekiliyoruz), gaz sancımız varsa zıplıyoruz😂 altını açtığımda -yine keyfi yerindeyse tabii- konuşuyorum onunla gülücükler agular, geri kalan zamanda da ayağımda uyutmaya çalışarak geçiriyoruz, yarım saat sürekli sallıyorum arada 5-10 dk dalarsa dalıyor, sonra tüm bu yazdıklarıma en baştan başlıyoruz😅