Nsnydn canım öncelikle hayırlı akşamlar. Herşey kafan da bitiyor. Kendine bol bol motive edici cümleler kurmaya çalış. “Ben çok iyi bir anneyi sütüm çok verimli bebeğimin karnını doyuruyor. Bol bol sütüm var…” gibi. Benimde oğlum şuan 11 aylık bende sürekli başlarda sütüm yetmiyor bu çocuk doymuyor diyordum. Psikolojik telkine başladıktan sonra sütümde artış oldu. Bolca uyumaya çalış yarım saatte olsa uyku fırsatı yarat kendine Bol bol su iç Bulgurlu şeyler ye. Arkadaşların dediği karışımları iç. Baktın hala yetersiz geliyorsa ne kendini ne bebeği kasma günde bir öğün devam sütü ver hiçte birşey olmaz bende kullandım. Önemli olan senin ve bebeğinin mutluluğu. Sağlıcakla kal 🌹