Biz 1 ay 11 günlük olduk . Oğlusumun eli ayagi hic durmuyor sürekli hareket halinde onu izlerken ben yoruluyorum . Normalmi bu kadar hareketli olmasi bazen cok panikliyorum bisey mi varda bu kadar hareketli diye 😞 yoksa ben mi fazla pimpirikliyim en ufak biseyde hemen kuruntu yapiyorum kendi kendime . Normalmidir bu kadar hareketli olmasi