[bilinmeyen] 3 aylıktan itibaren oğlum kucagımda oturuyor 😂 Asla hiç bi kuvvet onu yatıramıyo zaten ağlamaya başlıyo. Yatırdığımda bile kafası havada canım doktor kendi oturmak isteyen bebekler destekli oturabilir dedi zorlayıp oturtmuyoruz zaten. Koltugun kenarına yastıkla 5 dk kadar oturtuyorum inanılmaz mutlu oluyo kahkaha halindeyiz 😊 zaten erken oturmayan bebeklerin desteksiz oturma zamanı zorluk çektiğini duymuştum