Merhabalar kızlar bebeğim doğduğu günden belli memede uyuyo daha bi kere bile kendi kendine uyumadı 9.5 aylık oldu artık dayanamıyorum resmen emzik olarak kullanıyo beni hiçbir şekilde emzik tutmadı 4 tane denedim illede meme illede meme ben napicam bunu memeden kessem hayatımı talan eder diyelim sütüm yok o zmj napcam kafayı yiyecem zaten sadece birini emiyo önerileriniz varmı zor durumdayım.. 😪❤