Merhaba kızlar bebeğim de mukuslu kanlı kaka şikayetiyle doktora basvurmustuk hemen besin alerjisi dendi diyete girdim diyetteyken bile belirtiler devam edıyordu baska bir doktora götürdüm lökosit 15/20 çıktı besin alerjisi değil enfeksıyon dedi bende emin olmak için bi kaç gün önce diyeti sütle bozdum kakası gayet normaldi bi tepkime olmadı ama kakasını eskisi gibi yapmıyor iki gündür hiç yapmamaya basladı kesin emin olamıyorum ya ben bu durumu nasıl çözerim yardımcı olurmusunuz besin alerjisinde lökosit yüksek olurmu mesela