Merhaba hanımlar. Biz Kraft bebek arabası aldık korona sebebiyle pek dışarı çıkamadık ve çıkamıyoruz ikinci hamileliğimi yaşıyorum. Genelde taksiyle yada özel arabayla gideceğimiz yere gidiyoruz. Eğlence yerleri avm alışveriş merkezi gibi kalabalık alanlara gitmiyoruz. Sadece aile ziyareti için evden çıkıyoruz oda babanne anneanneye… aracımız için oto koltuk alma kararı aldığımız için bebek arabasını satma kararı aldık. Şuan ki satışı ebebekte 2 bin TL. Biz daha uyguna vermek istiyoruz. İlgilenenler varsa yardımcı olurum. Wpden resim atarak şuan resim eklemeyi bilmediğim için buraya atamadım. ☹️ Ayakları çıkıp Çıkabiliyor. sürüşü çok kolay bebek içinde Asla sarsılmıyor İçinde ayrıca takıp çıkarılabilen bariyerli yastıkları bulunuyor. Rüzgar önleyici fermuarlı takıp çıkarılan bir tulumda mevcut, ekstra battaniye taşımanıza gerek yok😀 iki taraflıda kullanılabiliyor hem önde hem arkada. Çok kolay katlanıp kaapanabiliyor. Ben bebek elindeyken tek elimle katlayıp açabiliyordum. Tamamen yatış pozisyonu alıyor. Sevdiğim özellikleri bu şekilde başka sorularınız varda yardımcı olurum.