1prens1prensesannesii Kızlar ek gıdaya yeni geçen anneler meyve pürelerini nasıl veriyorsunız? Haşlayarak mı direkt mi
Ftsmhr 1prens1prensesannesii meyve pürelerini cam rende ile rendeleyip direk verdim . Muz çatalla ezdim
Ftmlssa 1prens1prensesannesii direk cam rendeyle ezerek veriyorum meyve haslanmazki zaten bu arada benm kızımın ismide su🤗
1prens1prensesannesii Ftmlssa canım bende öyle biliyorum da nette haşlanıyor diye okudum bir tarif sorayım size de dedim 🥰 canım benim oğlum var Alparslan. Suyu çok seviyor o yüzden su kuşunun annesi diye yazdım 🥰🥰Allah bağışlasın Su kuzucuğumu
Ftmlssa 1prens1prensesannesii ayy anladım amin tatlı dilli anne senin su kusunda Allah bağışlasın yüzünden gülücük eksik olmasın inşallah 🥰🥰
MorErigim 1prens1prensesannesii anında yedireceksem cam rendeden geçirip verdim kavanoz maması yaparken haşladım
Sevgilimmm 1prens1prensesannesii ben meyveleri buharda hasladim. Sonra azıcık irmik kaynattim.ve meyveleri de içine atıp birkaç dk daha kaynatim., Blenderdan geçirdim. Sıcak kavanozlara koyup ters bir şekilde 3-4 saat beklettim. Bu şekilde bir hafta kullandim