Ddregokc Merhaba kızlar.25 aylık oğlum herkese vuruyor. Kardeşine,kuzenlerine sürekli vuruyor.Bu aralar doğru dürüst oyun bile oynayamıyorlar bu yüzden.Sinirleniyor kendisine vuruyor.Bazen bana eşime ve teyzelerine de vuruyor.Bence hiç normal değil ama ablam geçici dönemdir diyor.Normal mi,yaşayan var mı?
Butterfly Ddregokc bazı çocuklar agressiv ola biliyolar görümceminde 1 ,5 yaşında oğlu var oda öyle herkesi vuruyor
Ozgurbebek Ddregokc 2 yaş sendromu normal bir durum tepki vermeyin vurduğu zaman bir süre sonra bırakıyorlar kendine vurup ağlasa dahi tepki vermemeniz dikkatini başka birseye yönlendirmeniz gerekiyor vurmasın diye ellerini kollarını tutup engellemeyin yeğenimde aynı şeyleri yapıyordu hatta en son artık basını saga sola vuruyordu pedagog bu şekilde yönlendirdi bizi ve gerçekten etkili oldu bir süre sonra bıraktı zarar vermeyi
Boncukspor Ddregokc benimki de 16 aylık konusamadigi için olduğunu düşünüyorum anlatamadığı da hircinlasip vuruo bazemde sevginin dozunu kaçırıp isirio
Deletedmom5 Ddregokc 2 yaş sendromu sanırım. O da ağlatmak için vurmuyor, siz çözemiyorsanız bu dönemi daha sağlıklı atlatmak için bir pedagogdan destek alabilirsiniz.
Ddregokc Butterfly Benim oğlanda yaramaz zaten ben normal olduğunu düşünmüyorum ama geçici dönem de olabilirmiş ablama göre.
Butterfly Ddregokc her çocuk aynı değilki bazıları uslu oluyor ,bazıları yaramaz , bazıları agresiv 😁
Ddregokc Deletedmom414 Sorularımıza cevap verebiliyor,evet,hayır,istemiyorum,orda gibi.Kendi ismini ve çevremizde ki çocukların adını söyleyebiliyor,iki kelimelik cümleler kurabiliyor.Yani derdini anlatacak kadar konuşabiliyor.
Ddregokc Ozgurbebek Teşekkür ederim.Ancak yeğenlerime veya kardeşine vurduğu zaman alıyorlar.Çünkü onlarda çok büyük değil yaşıtlar.Ama aralarında bir tek benim oğlum vuruyor.
Ozgurbebek Ddregokc normal her bebek bir olmuyor başkasına mudahele ettirmeyin siz yanina gidin ilgisini çekecek bir şeye yönlendirin biraz sabır gerektiriyor sonrasında birakiyorlar. Bu tarz durumlarda çok engellenen tepki gösterilen bebekler daha çok öfke patlaması yaşayarak kendine de ciddi zarar verme boyutuna geçiyor kardeşime ben bunu çok kez engelleme tepki verme dememe rağmen çok mudahele etti ve sonunda yeğenim kafasını yerlere duvarlara vurmaya başladı sonuç olarak pedagog a gittiler birebir uzmanından duyunca hatasını fark etti ve 2.3 ay içinde yeğenim tamamen düzeldi. Gerekirse bir süre gorusmeyin kimseyle bebeğinizi neselendirecek aktiviteler yapın farklı oyunlar oynayın sevdiği şeylere daha çok odaklanmasını sağlayın
Ddregokc Boncukspor Ama oğlum sorularımıza cevap verebiliyor,evet,hayır,istemiyorum,orda gibi.Kendi ismini ve çevremizde ki çocukların adını söyleyebiliyor,iki kelimelik cümleler kurabiliyor.Yani derdini anlatacak kadar konuşabiliyor.
Boncukspor Ddregokc o zaman istenmeyen davranış dediğimiz örüntü var. Bunun içinde öfkesini kontrol etmesi icin, problem çözme becerileri gelistirebilmesi için destek olmanız gerekir. O hırçın olduğunda sakin kalıp ortamdan uzaklastirin yanından ayrılmayın ceza vermeyin, empati kurdurmaya çalışın canını yaktığını bu davranışın güzel olmadığını böyle yaptığında karşı tarafın üzüldüğünü anlatmaya çalışın
Dunyamsensn2008 Ddregokc 19 aylık oğlumdan resmen büyüklerden dayak yer gibi dayak yiyoruz sonumuz hayrolsun ciddi ciddi şeyler yapıyor .Umarım geçicidir.
Srfrff Ddregokc birsen fazla sebebi olabilir bişeyler anlatmaya çalışıp yetişkinlerin anlamadığı durumlarda çocuklar saldırgan olabiliorlar. Ve bu davranışa dönüşüyor. Bir kere yapıp birileri tarafından gülündüyse yine gebelleyebilir yada düştüğünde canı yandığında kapıyı sehpaya vurup ah sana dediyseniz yine yapıyor olabilir yada sadrce gelişimsel bir tak dönemidir genelde geçici ve değiştirilebilir davranıştır internette bu davranışı nasıl yönetip söndürebileceğinize dair bir çok öneri ve yöntem mevcut araştırın bence
efelettin Bizim ki daha küçük ama oda vuruyor. 14 aylık. Çok hor seviliyor evet o yüzden oyun sanıyor ama ben bununla ilgili bi uzmanla görüştüm. Nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum diye. Bileğini tutacaksın asla sıkı değil sıkmadan. Bunu yapmanı istemiyorum deyip. Sabit bi ses tonuyla. Vurduğu yeri seveceksin dedi hala mı devam ediyor. Arkasını döndürüp omuzlarından tutup bulunduğunuz ortamdan başka bi ortama gidip sakinleşmesini bekle dedi. Eğer alıyorsa bırak ağlasın ismini söyleyip evet bunun için ağlayabilirsin de maksimum 3 dakika ağlayabilirler zaten dedi. Evet belki bu davranışı çok kere yapacak sen bıkmadan usanmadan bunları yapacaksın dedi. Bunu teyzesine yapıyorsa teyzesi yapacak, dayısıysa dayısı… küçük birine vuruyorsa siz müdale edeceksin. Yani herkes bu konuda tutarlı olacak. Bunları yapması çok normal davranışlar. Ama siz onun rehberisiniz ve siz öğreteceksin dedi. 1 hafta oldu yavaş yavaş azalmalar var. Umarım devamı gelir bizim içinde sizin içinde ☺️
jap Ddregokc 2 yaş sendromunda olabiliyo canım. Yapma etme demeyin. Tepki vermeyin o davranışına. Gel şunu yapalım gel böyle oynayalım diye dikkatini başka bişeye çekin