xerophia Balık yemeyen bir kızım var. Balık yağı veya tableti kullanan var mı etkisini görenler yazabilir mi ?
MiracAlpinveUmutunAnnesi xerophia Seherronya kizlar benimkide agzina balıgı surmezdi yediremezdim çok sukur 2 3 aydır yiyo önce fırında yaptım sonra kızartma suan maşallahı var 2 bucuk yaşında belki zamanı vardir sizinkilerinde
xerophia MiracAlpinveUmutunAnnesi bizimki de canlısını seviyor ölüsünü de eline alabiliyoe yemeye gelince tık yok işte inşallah sever
MiracAlpinveUmutunAnnesi xerophia insallah canim sever merak etme Benimki şuan kendi istiyo anne balık diye