Aybarslahayat Bebegim 8 aylık 2 aydır bebelac gold kullanıyorum kaka yapımı güzel ama çok kötü kokulu ve yeşil renkte oluyor. Kilo alımınada bir farkı olmadı. Similac mamanın iyi oldugunu duydum kullanan memnun kalan varmı?
Bebeklerm Aybarslahayat ben similac kullanıyorum ayda 800 gram alıyor bebeğim çok memnunum kabız yapmıyor kakası yeşil ama doktor mamayla alakalı olmadığını söyledi
fatmaydin Aybarslahayat şuan 7 aylık 2. ayından beri bende similac kullanıyorum çok memnunum kilo alımıda gayet iyi kabızlıkta yaşamadık hiç bu zamana kadar
Saremin 3 aylıkken başladık 4 aylığız ayda bir kilo aldı gayet memnunuz gazda yapmıyor palm yağı içermiyor 👍🏼
Bebeklerm Aybarslahayat 4 aylık ek gıdaya geçmedik daha belki ondandır kilo alımı bana göre mamanın içeriği önemli içinde palm yağı olmayan tek mama similac bu yüzden tercih etmiştim