Merhaba hanımlar, bebeğim 4 aylık sünnet ettirmeyi planlıyoruz özel bi hastanede prof ile görüştük ( işinin uzmanı diye bunu belirtiyorum) bebekler artık bu ayda çok hareketli oluyor genel anestezi ile sünnet yapılır dedi… bende bu kadar minik bi bedene genel anestezi verilmesini istemiyorum kıyamıyorum :( sizin bebekler genel anestezi ile mi oldu yoksa lokal anestezi ile mi oldu tecrübeleriniz neler? Teşekkürler