Bebegim yeni yürümeye başladı. Sürekli düşüyor. Dün yine düştü sanırım kolunu acıttı. Morarma ve şişlik yok. Kolunu oynatıyor parmaklarını açıp kapatıyor. Ama yere düştüğünde koluna yüklenip kalkamıyor. Kirik çıkık olsa belli olur muydu? Doktora gitmeye gerek var mı bilemedim. Gitsek te baktitmayacak çünkü biliyorum. Başına gelen var mı?