Kızlar bebeğimin yeni doğduğunda inanılmaz ıkınıp morarıyordu. Uykusundan uyandırıyordu her 5 dakikada bir .. bir gün d vitaminini vermeyi unuttum azaldığını farkettim. İçerğini inceledim probiyotik olduğu aklıma geldi . Doktorumuza da sorarak değiştirme kararı aldım ve bebeğimin ıkınmaları morarmadık kızarması 3-4 gün sürmeden tamamen kayboldu. Tabi ki her bebek gibi bizim de gazımızın olduğu günler oldu ama o ıkınma sığınamamayı yaşamadık. Yaklaşık 1 ay önce ben rahatsızlandım doktorum bana probiyotik verdi. Ertesi gün çocuğumda yine aynı sorunlar oldu ve artık prıbiyotikten olduğundan emin oldum. (Tabi bu demek değildir probiyotik her çocuğu rahatsız edecek , )bir kaç gündür hep ıkınma ile ilgili postlar görüyorum deneyimimi paylaşmak istedim 💐
(Doktorunuza sormadan hareket etmeyiniz)