merhaba kızlar 4 buçuk aylık kızım var uykusu geldiği zaman yaklaşık yarım saat ağlıyor hep huysuz oluyor kac kere yatırıp sakinleştiriyorum belli değil artık kızımı uyutmak beni çok yoruyor katılarak ağlıyor sanki bi yeri kesilmiş gibi
Uykusu gelince ağlamak yerine uyumayı ne zaman öğrenir ne yaptiysam başaramadım 😔😔
Tavsiyeleriniz var mı