Kızım 8 aylık, biyerlere tutunup kalkabiliyor, bazen cesaretlenip ellerini bırakıp 2 3 sn ayakta durabiliyor, geçen gün ellerinden tutup yürütürken sağ ayağını uzun atıp sol ayağını kısa attığını farkettim, kalça kontrolümüz yapıldı ağustos ayında, doktor sorun yok dedi, sizce neden bu şekilde adim atıyor, normal mı