Kızlar salı günü sezaryen oldum kanamam durdu daha 1 hafta olmadan kesilmesi normal mi ? Kan pıhtılaşmam var acaba öyle mi oldu bunun çok zararı olur mu ? Ayrıca dikişimin bir kısmı açılmış akıyor küçük delikler halinde acım hâlâ geçmedi doktora da gidemiyorum çünkü 1 yaşında kızım var ona annem bakıyor oğluma bakacak kimse yok eşim gelince gideceğiz kontrollere o zamana kadar bişey olur mu bilgili tecrübeli anneler lütfen yardım 🙏🏻🙏🏻