Hafsas geçtigimiz 2 sene boyunca her ay bademciklerim şişerdi abartısız her ay. Antibiyotik yemeden asla geçmezdi, çok araştırdım çogu doktor ameliyatı önermedi yaşımdan dolayı küçük bebeklerde kolay geçen bi ameliyat ama 18den sonrası sıkıntılı olabiliyo çocuklar çabuk iyileşiyoken yetişkinlerde iyileşme süresi çok uzuyo dediler, doktorun bi tanesi bademcikten beyine giden damarlar oldugu için pıhtı atabilir beyine dedi bazı doktorlar hiç bişey olmaz dedi o yüzden cesaret edipte o ameliyatı olamadım 2 sene çektim son 1 senedir olmuyo şükürler olsun hamilelik döneminde bünye degişiyo diyolardı belki ondandır diye düşünüyorum çok şükür