zeynominiik Kızlar merhaba, aranızda bu modeli kullanan var mı? Bebeğime ilk doğduğunda bundan almıştık ama sepet beşik hediye geldi 4 aylık olana kadar onu kullandık. Şimdi bunu kullanmak istiyorum ama ayakları bi tuhaf sallanması bi tuhaf bebeğim düşecekmiş gibi. Sallamayı durduğum zaman ayakları yamuk duruyor biz mi yanlış kurduk acaba? Bilen varsa yardımcı olabilir mi en acilinden😘 [url=https://hizliresim.com/WeeAqJ][img]
Vinividiviciii zeynominiik Bizde beneto var buna benziyor bunlar böyle yan yan sallanıyor 😅Yani sizde sıkıntı yok 🤪
Gmzdgs zeynominiik bnde bu beşiği kullanıyorum sallaması kötü zaten sizle alakası yok aldıgım pişman oldum yeni aldıysanız değiştirin bence kızım 10 aylık oldu zaten sallamayı kullanmıyorum yatagı da aşa indirdim buyudugu için güzel sallanmıyo alt değiştirmeyi hiç kullanmadım bile gerek yokmuş ona keske baska daha ıyı bir beşik alsaymışım
TalentedMom zeynominiik acaba sallanmakta aparatlarını ters mi taktınız YouTube da videolsrınbsrdır mutlaka bakın isterseniz ben başka model park yatak kullanıyorum öyle sorun yaşamıyorum
Cokilerce zeynominiik bizde de maller marka var sallanması bi garip çocuk yana dönünce beşikte yan yan gidiyor 😂😂
zeynominiik Vinividiviciii yahu ama sallamayı bıraktığım an ayaklar yine aşağıda kalıyor çocukta içinde yamuk kalıyor kıpırdasa kaycak gibi, sizin de mi öyle?
GizemDmlSak zeynominiik bendede baska marka var ayni dedigin gibi sallanmadogi zaman bile yan duruyo o yuzfen ben sallanmayi iptal ettim direk besigi salliyorum oda idare ediyo bizi park yataklarinda var galiba bu sorun
Vinividiviciii zeynominiik Aynen öyleydi ben sallanmayı çıkarttırdım komple şimdi kızımda yatmıyor zaten 😅
Vinividiviciii zeynominiik Küçükken beşiği yana doğru ittirince kendi sallanması yetiyordu büyüyünce yetmemeye başladı ayakta sallayarak uyuttum
zeynominiik TalentedMom eşim izleyerek kurulum yaptı zaten, ben bi tekrar bakıyım ama bi çok kişide aynı şikayet varmış zaten yorumlarda gördüyseniz. İnşallah dediğiniz gibi bi terslik söz konusudur da kullanabilirim, yoksa sadece oyun için kullanılabilecek.
zeynominiik Gmzdgs bizim var ama illa ki sallanan bi beşik istiyor bebekler, en azından benimki istiyor 🤦🏻♀️