SeymaBeyza Ftmlssa Ben gunluk yogurt yapmiyorum zararini gormedim.Kaynanamin ineklerinden dogal sutle yogurt yaparim evimize ordan kizimda yer. 10 ayligiz bir sorunla karsilasmadim ama ilmi bir bilgim yok.
Ftmlssa SeymaBeyza anladım bizim öyle bı şansımız yok tabi sizinki tamamen doğal sorun yaşamamanız normal bence ağız tadıyla yemeye devam edin 😊
Nako Ek gıdaya başlamadan hep 2 max 3günde mayalayın diye yazılar okudum.doktoruma sordum 4. 5. Gün ekşimediyse tabiiki verebilirsin dedi.tadina bakıyorum ekşi değilse veriyorum
Ftmlssa Nako bende 2 diye aklımda kaldı fakat güven olmuyor hep bilgi kirliliği burada tecrübeli arkadaşlardan destek almak daha mantıklı tadına bakıp vericem bende teşekkür ederim 🤗