Bayan32dis ilknrsygi_1991 hmm bende 3 aylık iğneyle korunuyorum oda biraz etkilediği için yine hastalanmam uzun sürer heralde dedim ama bakalım beklemedeyim artık
Leyloski Bayan32dis aynen canım benimki 6 aydan sonra olmuştu 2. Ve 3. Âdet döngü n normal kanamalı gecmisti benim
Kereminannesiii Bayan32dis ilk adetim öyle olmuştu birkaç gün kahverengi leke şeklinde gelip sonra normale döndü
Gizemert Bayan32dis bende de aynısı oldu. 65-70 gün kadar kanama oldu Doğumdan sonra. Aradın 1 ay geçtikten sonra hep kahverengi leke geldi 2 ay sonra felan da normal adet görmeye başladım
Bayan32dis Gizemert benim okadar sürmemişti 40 ima yakın artık leke leke geliyordu uzun zamandır anca dün işte leke geldi bakalım devamı nasıl olucak