CanLariMm aynen öyle walla bırakmıyorlar annem güle gidim zaten havalar ısınıncaya kadar yani Mart’ta falan anca giderim artık ama annemlerin orası çok soğuk bende gitmek taraftarı değilim, kızım hasta olmasın 1 yıl boyuncada gitmem yeterki sağlıklı olsun meleğimmm 🤗