Kızlar selam bebeğimin doktor kontrolünde doktorumuz bir bacağı daha kalın Dedi diğerine göre yağ tabakasındandır düzelir ama takip edeceğiz dedi , belirgin birşey yok görüntü de ama evet ölçünce 1-1.5 cm fark var ,kafam karıştı baya böyle bir şey yaşayan var mı