Kızım 8 aylık son zamanlarda gecede en az 4-5 kez bazen daha bile fazla ağlayıp meme istiyor. Her seferinde emmiyor tuttuğu an uykuya dalıyo ama saat başı uyanmaktan çok perişanım. Vermediğim zaman daha çok ağlayarak uyanıyo uyanmasın diye hemen veriyorum. Uykusundan da çığlık atarak uyanıyor sanki düşmüş gibi ağlıyo 😔 aynı durumda olan var mı?