Talhaz merhaba canım ,rezene demleyip verebilirmisin bebişine?içine de azıcık kimyon at,demlenince rezeneyi içinden çıkart ama çayın içinde durmasın,soğuyunca yarım çay bardağı içir,ben yapıyorum benim oğlana iyi geliyor sanki hemde rahat dalıyor uykuya(sallıyorum tabi ama hemen uykuya dalıyor en azından).Bir kaç gün üst üste yap bakalım,bir öğlen yemeği sırasında içir annesi birde akşam yemeği sırasında..ben öyle yapıyorum..inşallah iyi gelir geçmiş olsun